کود مخصوص برنج ویتالی پلاس شرکت داتیس ۱ لیتری

198,000 تومان

10 عدد در انبار

دسته: برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

✅️حجم:۱لیتر

✅️برند:داتیس

✅️کشور سازنده:ایران


کود مخصوص برنج ویتالی پلاس شرکت داتیس ۱ لیتری

توضیحات

کود ویتال پلاس برنج داتیس، از جمله کود های موجود برای برنج است که سرشار از انواع ویتامین ،عناصر ارگانیک، آمینو اسید، آنزیم ها و اسیدهای ارگانیک به همراه میکروالمنت ها و ماکروالمنت های بالانس شده مورد نیاز برنج است که باعث بهبود کیفیت و افزایش محصول نهایی خواهد شد.

کود ویتال پلاس برنج داتیس چیست؟

گیاه برنج بعد از گندم، یکی از پرمصرف ترین محصولات کشاورزی به ویژه در ایران محسوب می گردد. این گیاه سرشار از انواع ویتامین و مواد بسیار مفید برای بدن انسان می باشد. همچنین کشت این محصول شرایط بسیار ویژه و حساسی دارد لذا لازم است برای افزایش کیفیت آن از کود های تقویتی استفاده گردد.کود برای گیاهان بسیار ضروری بوده و به ایمنی گیاهان بسیار کمک میکند.کود ویتال پلاس برنج داتیس، یکی از بهترین کود های آلی و ویژه برای برنج محسوب می گردد. این کود سرشار از انواع ویتامین، عناصر ارگانیک، آمینو اسید، آنزیم ها و اسیدهای ارگانیک به همراه میکروالمنت ها و ماکروالمنت های بالانس شده مورد نیاز برنج به فرم EDTA است که باعث افزایش رشد محصول و همچنین افزایش مقاومت گیاه در برابر آفات و تنش های محیطی و دمایی خواهد شد. این کود حاوی مقادیر مناسبی سالیسیلیک اسید جهت افزایش سیستم دفاعی گیاه می باشد. ازت، آمینواسید آزاد، عصاره جلبک دریایی، نیتروژن ارگانیک، سالیسیک اسید، پتاسیم نیترات، عصاره جلبک دریایی، مس، بور، کلسیم، منگنز، روی، آهن، فسفر از جمله عناصر موجود در کود ویتال پلاس برنج داتیس می باشند. آمینو اسیدها در زمره‌ی مهم‌ترین مکمل های موردنیاز گیاه است.رشد ریشه، رشد ساقه و برگ جوانه ها، کلروفیل، رشد میوه، رنگ میوه گل دهی گرده افشانی و لقاح مقاومت در برابر استرس و تنش های محیطی و دمایی، از جمله نقش های اساسی آمینو اسید ها برای گیاهان است. در تولید کلروفیل، آمینو اسیدها بسیار ضروری هستند؛ کلروفیل مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش، برای فتوسنتز است. آمینو اسیدها به تمرکز بالای کلروفیل در گیاهان کمک می‌کنند که به‌ نوبه‌ی خود میزان فتوسنتز بسیار بالایی را رقم می‌زنند و در نهایت باعث می گردد گیاه انرژی بسیار بیشتری در اختیار داشته باشد. کود ویتال پلاس برنج داتیس با تامین بخش زیادی از آمینو اسید مورد نیاز گیاه باعث می گردد تا نیاز به این ماده تامین گردد. همچنین این کود با سایر ترکیبات، مکمل بسیار مناسبی برای برنج محسوب می شود. شما عزیزان می توانید برای خرید کود ویتال پلاس برنج داتیس با کارشناسان فروشگاه اینترنتی پتوس کود تماس حاصل فرمایید. فروشگاه پتوس کود آماده ارائه خدمت به شما عزیزان است.سموم شیمایی، کود و تجهیزات کشاورزی موجود در فروشگاه پتوس کود از بهترین های بازار می باشند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کود مخصوص برنج ویتالی پلاس شرکت داتیس ۱ لیتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *