کود فسفیت پتاسیم پروتکت ردسا اسپانیایی

689,000 تومان

6 عدد در انبار

کود فسفیت پتاسیم پروتکت ردسا 

توضیحات:

⬅️کمپانی تولید کننده:ردسا

⬅️کشور تولید کننده :اسپانیا

⬅️شرکت وارد کننده:شرکت رایحه” دشت سبز ایرانیان”

⬅️حالت:مایع_۱ لیتری


درباره محصول کود کشاورزی فسفیت پتاسیم پروتکت PROTECT R EDSA ردسا اسپانیا افزایش مقاومت گیاه به بیماریهای قارچی:

کود پروتکت ردسا محصولی جهت تأمین فسفر و پتاسیم گیاه به فرم فسفیت پتاسیم می باشد. این کود همچنین گیاه را در مقابل بیماری‌های قارچی و باکتریایی مقاوم می‌کند. محلول کود پروتکت protect ردسا باعث پیشگیری، مقاومت و کنترل انواع بیماری‌های گیاهی در محصولات گلخانه‌ای، باغی، زینتی و صیفی‌جات می شود. مزایای دیگر کاربرد کود پروتکت باعث افزایش قطر ساقه در گل و گیاهان زینتی می شود.


کود مایع پروتکت چیست؟

کود مایع پروتکت ردسا یک محصول عالی و باکیفیت بالا، جهت تأمین فسفر و پتاسیم گیاه به فرم فسفیت پتاسیم است. این محصول همچنین گیاه را به انواع بیماری‌های قارچی و باکتریایی مقاوم می‌کند. محلول کود سم پروتکت سبب پیشگیری، مقاومت و کنترل انواع بیماری‌های گیاهی در محصولات گلخانه‌ای، باغی، زینتی و صیفی‌جات می‌گردد. از طرف دیگر کاربرد کود پروتکت منجر به افزایش قطر ساقه در گل و گیاهان زینتی می‌گردد.

این محلول کود سم به‌آسانی و خیلی سریع از طریق شاخ‌وبرگ و ریشه توسط گیاهان جذب می‌گردد (بیشتر از ۸۰٪ در کمتر از ۳۰ دقیقه). در صورت نیاز می‌توان در بازه‌های زمانی دوهفته‌ای تکرار گردد. احتمال دارد که مقدار و دفعات مصرف بر اساس مرحله رشدی گیاه و نوع محصول مختلف باشد.

همان‌طور که در بالا ذکر شد محلول کود سم پروتکت ردسا برای پیشگیری و کنترل بیماری‌های قارچی و باکتریائی مطلوب است. قارچ‌های گروه اومایستز (Omicetes) یکی از بیماری‌هایی هست که با این محصول می‌توان از شیوع آن جلوگیری و کنترل کرد. کود مایع پروتکت در چندین مکان درون سلول اثر خود را می‌گذارد که در نهایت مقاومت گیاه نسبت به دیگر نژادهای عامل بیماری‌زا کاهش پیدا نمی‌کند.


طریقه مصرف کود مایع پروتکت

کود پروتکت به دو صورت برگپاشی و خاکی قابل‌استفاده است و بسته به نوع گیاه تعداد دفعات مصرف هم متفاوت است که در جدول زیر به آن اشاره شده است.

کود مایع پروتکت چیست؟

کود مایع پروتکت یک محصول عالی و باکیفیت بالا، جهت تأمین فسفر و پتاسیم گیاه به فرم فسفیت پتاسیم است. این محصول همچنین گیاه را به انواع بیماری‌های قارچی و باکتریایی مقاوم می‌کند. محلول کود سم پروتکت سبب پیشگیری، مقاومت و کنترل انواع بیماری‌های گیاهی در محصولات گلخانه‌ای، باغی، زینتی و صیفی‌جات می‌گردد. از طرف دیگر کاربرد کود پروتکت منجر به افزایش قطر ساقه در گل و گیاهان زینتی می‌گردد.

این محلول کود سم به‌آسانی و خیلی سریع از طریق شاخ‌وبرگ و ریشه توسط گیاهان جذب می‌گردد (بیشتر از ۸۰٪ در کمتر از ۳۰ دقیقه). در صورت نیاز می‌توان در بازه‌های زمانی دوهفته‌ای تکرار گردد. احتمال دارد که مقدار و دفعات مصرف بر اساس مرحله رشدی گیاه و نوع محصول مختلف باشد.

همان‌طور که در بالا ذکر شد محلول کود سم پروتکت برای پیشگیری و کنترل بیماری‌های قارچی و باکتریائی مطلوب است. قارچ‌های گروه اومایستز (Omicetes) یکی از بیماری‌هایی هست که با این محصول می‌توان از شیوع آن جلوگیری و کنترل کرد. کود مایع پروتکت در چندین مکان درون سلول اثر خود را می‌گذارد که در نهایت مقاومت گیاه نسبت به دیگر نژادهای عامل بیماری‌زا کاهش پیدا نمی‌کند.

طریقه مصرف کود مایع پروتکت

کود پروتکت به دو صورت برگپاشی و خاکی قابل‌استفاده است و بسته به نوع گیاه تعداد دفعات مصرف هم متفاوت است .


زمان مصرف کود مایع پروتکت

در ترکیب این کود سم مقدار زیادی پتاسیم وجود دارد به‌خاطر همین برای استفاده در مرحله گلدهی محصولات بسیار مطلوب هست و همچنین در طول دوره رشد که محصول با بیماری‌های قارچی درگیر شده می‌تواند دستگاه دفاعی آن را علیه قارچ‌ها فعال کرده و مانع از گسترش بیماری شود.


قابلیت اختلاط کود پروتکت

کود سم پروتکت با کلیه کودها و سموم کشاورزی به جز ترکیبات دارای کلسیم، دیکوفول، دیمتوات، روغن‌ها و ترکیبات با پایه مس قابل اختلاط است ولی تأیید می‌شود قبل از استفاده در سطح کوچکی تست اختلاط انجام شود. در صورت ترکیب با سموم حشره‌کش به ناسازگاری‌های نوشته شده روی بسته سموم توجه کنید.


خرید کود مایع پروتکت

کود مایع پروتکت تولید کشور اسپانیا هست که به‌صورت قوطی ۱ لیتری در فروشگاه اینترنتی پتوس کود موجود هست. جهت خرید این محصول می‌توانید از طریق سایت سفارش خودتان را ثبت کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کود فسفیت پتاسیم پروتکت ردسا اسپانیایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *