کود ۲۰-۲۰-۲۰ NPKوی پاور WE POWER ترک واردات رها اندیش کاوان

1,990,000 تومان

5 عدد در انبار

NPK 20.20.20 وی پاور واردات رهااندیش کاوان


موارد مصرف:گلخانه _باغات _زراعت_هیدروپونیک


روش مصرف:آبیاری, محلول‌پاشی


زمان مصرف:کلیه مراحل رویشی و زایشی گیاه


میزان مصرف:1 تا 5 کیلوگرم در هزار لیتر آب, 15 تا 25 کیلوگرم در هکتار, 150 تا 300 گرم برای هر درخت به روش چال‌کود


موارد مصرف:انواع گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای، گیاهان زینتی، آپارتمانی و صیفی‌جات


مناسب جهت:افزایش باردهی محصول ,افزایش کیفیت محصول


محتوای بسته:10 کیلوگرم


تولید کشور:ترکیه


شرکت سازنده:وبا کیمیا (WEBBA KIMYA )


وارد کننده:رها اندیش کاوان


ضمانت اصالت کالا


معرفی کود سه بیست وی پاور :

NPK 20.20.20 وی پاور دارای کلیه عناصر ماکرو (ازت، فسفر و پتاس) و عناصر میکرو می‌باشد. وی پاور 20.20.20 حاوی 20% نیتروژن، 20% فسفر و 20% پتاسیم است. این سه عنصر در طول دوره رشد و نمو گیاه از عناصر اصلی مورد نیاز گیاه هستند. با توجه به بالانس این سه عنصر، این کود یک فرمول کودی مناسب برای انواع خاک‌های کشور است. عناصر میکرو در این کود با کلات EDTA ترکیب شده‌اند، که از این نظر دارای تاثیر گذاری و سرعت جذب بسیار مطلوبی هستند. کود وی پاور دارای درجه خلوص بسیار بالا با قابلیت انحلال کامل می‌باشد، و عاری از عناصر مضر مانند کلر و سدیم است.


میزان و موارد مصرف کود NPK 20.20.20 وی پاور:

میزان مصرف وی پاور 20.20.20 در سیستم آبیاری؛ 15-25 کیلوگرم در هکتار، به صورت محلولپاشی؛ 5-1 کیلو در هزار لیتر آب و به صورت چالکود؛ 300-150 گرم برای هر درخت با توجه به سن درخت می‌باشد. این ترکیب در انواع گیاهان زراعی، باغی، گلخانه‌ای، گیاهان زینتی، آپارتمانی و صیفی‌جات و همچنین در تمامی سیستم‌های آبیاری قابل استفاده می باشد.

کود سه بیست، یک کود NPK با نسبت ۲۰-۲۰-۲۰ است که حاوی سه عنصر ضروری برای رشد و باردهی گیاهان، یعنی نیتروژن، فسفر و پتاسیم می‌باشد. این کود برای انواع گیاهان زراعی، باغی و گلخانه‌ای مناسب بوده و می‌تواند به طور قابل توجهی به افزایش بازدهی محصول کمک کند.


کود سه بیست چیست؟

اهمیت استفاده از یک کود خوب و مناسب یکی از مهمترین موارد در نگهداری از گیاهان است. علاوه بر آن مهم است که به جای استفاده از کودهای مختلف که هر کدام ترکیبات خاصی دارند، از یکی از آن ها استفاده کرد. همچنین بعد از شناخت مواد مغذی داخل کود, باید دقت کرد که گیاه ما به چه موادی احتیاج دارد و آیا آن کود برای گلدان ما مناسب است یا نه. یکی از انواع کودهای شیمیایی که مواد مغذی زیادی در خود جای داده است, کود سه بیست یا کود کامل NPK است.


مزایای استفاده از کود سه بیست:

رشد سریع‌تر و قوی‌تر گیاهان: نیتروژن موجود در کود سه بیست، نقش مهمی در ساخت و ساز سلول‌های گیاهی و رشد سریع‌تر ساقه، برگ و ریشه گیاهان دارد.

افزایش گلدهی و باردهی: فسفر موجود در این کود، به گلدهی و باردهی بیشتر گیاهان کمک می‌کند.

تقویت سیستم ایمنی گیاه: پتاسیم موجود در کود سه بیست، به تقویت سیستم ایمنی گیاه در برابر بیماری‌ها و آفات کمک می‌کند.

بهبود کیفیت محصول: استفاده از کود سه بیست، به افزایش کیفیت و طعم محصول نهایی کمک می‌کند.


موارد مصرف کود سه بیست وی پاور:

انواع گیاهان زراعی: گندم، جو، ذرت، برنج، سویا، آفتابگردان و…

انواع درختان میوه: سیب، انگور، هلو، زردآلو، گلابی و…

انواع صیفی‌جات: گوجه فرنگی، خیار، بادمجان، فلفل و…

انواع گل‌ها و گیاهان زینتی: گل رز، گل مریم، گل بنفشه، گل داوودی و…


میزان مصرف کود سه بیست:

هیچ گاه نمی‌توان قانون کلی را برای میزان و طرز مصرف کود سه بیست در نظر گرفت. چرا که این یکی از مواردی است که بستگی به عوامل بسیار زیادی دارد. این موارد عبارتند از:

عمر گیاه یا میزان رشد آن.

مساحت زمین, باغچه یا گلدان شما.

وسعت و پراکندگی برگ ها و ساقه های گیاه.

فصل کود دهی به گیاه.

اما با این وجود بهترین میزان مصرف کود سه بیست برای مزارع و زمین های کشاورزی بزرگ, حل کردن سه کیلو و نیم کود در ۱۰۰۰ لیتر آب است. برای گلدان های خانگی نیز می‌توانید یک قاشق چای خوری کود را در یک لیتر آب حل کنید و برای آبیاری گیاه از این محلول استفاده کنید.


طرز استفاده از کود سه بیست در بهار و تابستان

بهترین زمان مصرف کود ۲۰۲۰۲۰, بهار و تابستان است. چرا که زمان گلدهی گیاهان است و در این دو فصل گیاه شما شروع به زدن جوانه های جدید می‌کند. بنابراین لازم است بر اساس وسعت گیاهتان هر دو هفته یکبار محلولی آماده کرده و گیاهتان را با آن تقویت کنید.


روش مصرف کود سه بیست در پاییز و زمستان

زمان خواب گل ها و گیاهان در فصل پاییز و زمستان است. به خصوص در فصل سرد زمستان که میزان رشد گیاه نیز بسیار پایین است. بنابراین کود دادن به آن ها مفید نیست. پس لازم است فاصله استفاده از کود سه بیست را زیاد کنید. بهترین مقدار نیز هر دو ماه یکبار است.


قیمت کود سه بیست۲۰_۲۰_۲۰ وی پاور

کود سه بیست وی پاور به‌صورت بسته ۱۰ کیلوگرمی در فروشگاه پتوس کود موجود است. جهت استعلام قیمت و موجودی می‌توانید از طریق واتساپ شماره‌های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.


خریدکود سه بیست۲۰_۲۰_۲۰ وی پاور

جهت خرید کود سه بیست۲۰ _۲۰_۲۰ وی پاور می‌توانید سفارش خود را از طریق سایت ثبت کنید یا از طریق شماره واتساپ‌های داخل سایت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمائید.مریم بابایی _فروشگاه پتوس کود _۰۹۱۳۶۸۱۳۶۸۲

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کود ۲۰-۲۰-۲۰ NPKوی پاور WE POWER ترک واردات رها اندیش کاوان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *