سم پروفنوفوس (کوراکرون)آریا شیمی ۱لیتری

525,000 تومان

12 عدد در انبار

سم حشره کش پروفنفوس آریا شیمی


❇️بسته بندی:۱لیتری


❇️تولید کشور:ایران


❇️برند:آریا شیمی


❇️حالت :مایع


سم حشره کش پروفنفوس _کواکرون_کرم غوزه_خریدسم

✅مکانیسم اثر سم حشره کش پروفنفوس

❇️این سم مهار کننده آنزیم کولین استراز است و با تاثیر بر سیستم عصبی و فلج کردن حشرات آنها را از بین می برد. این حشره کش با خاصیت نفوذی هنگام سمپاشی از سطح برگ عبور کرده و به پشت برگ می رسد و مدت زیادی در پشت برگ به دور از تابش نور آفتاب باقی می ماند به همین جهت می تواند به خوبی آفات گیاهی را کنترل کند.

❇️حشره کش پروفنفوس با اثر تماسی – گوارشی و نفوذی برای کنترل طیف وسیعی از آفات جونده و مکنده مانند شته ها، کنه ها، تریپس ها، مینوزها و به خصوص کرم قوزه پنبه در محصولات زراعی و درختان میوه مورد استفاده قرار می گیرد و خاصیت تخم کشی نیز دارد.


✅موارد مصرف سم حشره کش پروفنفوس

❇️این حشره کش برای کنترل کرم غوزه پنبه و حشرات خصوصاً بال ‌پولک ‌داران و کنترل کنه‌ ها در محصولاتی مانند پنبه، ذرت، چغندرقند، سویا، سیب زمینی، سبزیجات، توتون و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

❇️این آفت کش برای کنترل آفات گوجه فرنگی ، یونجه ، خشخاش ، شاهدانه ، سویا ، بادمجان ، کدو ، شبدر ، کنف ، ذرت خوشه ای نیز استفاده می شود. در ایالات متحده این ماده منحصراً روی پنبه استفاده می شود و در اصل علیه حشرات لپیدوپتر مورد استفاده قرار می گیرد.

❇️به شکل مخلوط با فوکسیم ، سایپرمترین ، ایمیداکلوپرید بتا- سایپرمترین و دلتامترین ، می توان از پروفنوفوس برای کنترل آفات و همچنین شته های گندم و کلم استفاده کرد.

❇️اين حشره کش را بسته به نوع آفت می توان ۲ تا ۲/۵ ليتر در هکتار مورد استفاده قرار داد.


✅کاربرد سم پروفنوفوس

❇️سم پروفنوفوس برای دفع و از بین بردن آفات و حشرات مضر در کشاورزی استفاده می شود. این سم برای از بین بردن بسیاری از آفات کشاورزی مانند کنه ها و مگس های سفید مناسب است. این سم با نفوذ به بدن این حشرات، سیستم عصبی آنها را از کار انداخته و باعث مرگ این حشرات مضر می شود. کشاورزان از سم پروفنوفوس برای دفع و از بین بردن آفات و محافظت از محصولات خود استفاده می کنند.


✅سم پروفنوفوس برای چیست؟

❇️سم پروفنوفوس یک حشره کش فوق العاده مفید برای مقابله با آفات گیاهی مختلف است. این حشره کش آنزیم کولین استراز را تحت تاثیر قرار داده و با فلج کردن حشرات آنها را از بین می برد. کولین استراز یکی از بسیاری از آنزیم های مهم مورد نیاز برای عملکرد صحیح سیستم عصبی انسان، سایر مهره داران و حشرات است. دسته‌های شیمیایی خاصی از آفت‌ کش‌ ها، مانند ارگانوفسفره‌ ها (OPs) و کاربامات‌ ها (CMs) با تداخل یا «مهار» کولین استراز، بر علیه حشرات نامطلوب عمل می ‌کنند. در حالی که اثرات محصولات بازدارنده کولین استراز برای آفات حشرات در نظر گرفته شده است، این مواد شیمیایی همچنین می توانند در برخی شرایط برای انسان سمی باشند.

❇️سم پروفنوفوس برای کنترل بسیاری از آفت ها مانند کنه ها، کرم غوزه و حشرات در محصولاتی مانند گوجه فرنگی، خشخاش، سویا، بادمجان، شبدر، ذرت و شاهدانه مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از این سم حتما دستور مصرف روی برچسب را مطالعه کنید. از استفاده بیش از حد سم خودداری کنید و برای اثرگذاری بهتر سم پروفنوفوس را از شرکت های معتبر خریداری نمایید. این سم توسط شرکت های مختلف داخلی و خارجی تولید شده و در بازار موجود است.


✅قیمت سم پروفنوفوس

❇️سم حشره‌کش پروفنوفوس به‌صورت قوطی ۱ لیتری در فروشگاه پتوس کود موجود است. جهت استعلام قیمت و موجودی می‌توانید از طریق واتساپ شماره‌های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.


✅خرید سم پروفنوفوس

❇️جهت خرید سم حشره‌کش پروفنوفوس میتوانید سفارش خود را از طریق سایت ثبت کنید یا از طریق شماره واتساپ‌های داخل سایت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمائید.مریم بابایی _فروشگاه پتوس کود _۰۹۱۳۶۸۱۳۶۸۲

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سم پروفنوفوس (کوراکرون)آریا شیمی ۱لیتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *