کود مونوپتاسیم فسفات (۳۴_ ۵۲_ ۰)کوالی مکس ۱۰ کیلویی

2,654,000 تومان

4 عدد در انبار

کود مونوپتاسیم فسفات کوالی مکس


  • نوع :پودری

  • سایز بسته‌بندی:۱۰ کیلوگرم

  • مناسب برای :ریشه, غده

  • قابلیت مصرف : خاکی, محلول‌پاشی, هیدروپونیک

  • برند:کوالی مکس

کود مونوپتاسیم فسفات کوالی مکس از ۳۴ درصد پتاسیم و ۵۲ درصد فسفر تشکیل شده است که کاملاً فاقد سدیم، کلر، فلزات سنگین و عناصر مضر است و می‌توان در طول دوره رشد رویشی جهت پیشگیری و رفع علایم کمبود و در دوره رشد زایشی جهت افزایش کیفیت محصول مصرف کرد.

گیاهان از همان مراحل اولیه رشد به فسفر نیاز دارند زیرا زمانی‌که نشانه‌هایی از توقف رشد ظاهر می‌شود، جبران اثرات کمبود آن دشوار است. یکی از فواید فسفر در گیاهان رشد مناسب ریشه و تسریع در بلوغ است. همه موجودات زنده به فسفر نیاز دارند، به ویژه گیاهان برای رشد طبیعی و بلوغ به موقع به کود فسفر نیاز دارند. کمبود فسفر با استفاده از کود فسفر در خاک برطرف می‌شود.

پتاسیم یک عنصر ضروری برای رشد گیاهان است که در واکنش های بیوشیمیایی در گیاهان نیز بسیار مهم است. اساساً پتاسیم (K) مسئول بسیاری از فرآیندهای حیاتی دیگر مانند انتقال آب و مواد مغذی، پروتئین و سنتز نشاسته است. با توجه به نقشی که پتاسیم (K) در فرآیندهای فیزیولوژیکی گیاه دارد بنابراین برای رشد و تکثیر مناسب در گیاهان به مقدار زیاد مورد نیاز است.


ترکیبات:


  • فسفر:۵۲ درصد

  • پتاسیم:درصد ۳۴

 

زمان و طریقه مصرف کود مونو پتاسیم فسفات کوالی مکس:

کود مونو پتاسیم فسفات کوالی مکس را می‌توان هم به صورت محلول‌پاشی و هم خاکی در طول دوره رشد گیاه جهت پیشگیری و رفع علایم کمبود در انواع گیاهان زینتی، صیفی، زراعی و درختان میوه مورد استفاده قرار داد، همچنین کاربرد این کود در دوره زایشی گیاه سبب افزایش عملکرد محصول می‌شود.


قیمت کود مونوپتاسیم فسفات کوالی مکس

کود مونوپتاسیم فسفات کوالی مکس به‌صورت کیسه ۱۰ کیلویی در فروشگاه پتوس کود موجود است. جهت استعلام قیمت و موجودی می‌توانید از طریق واتساپ شماره‌های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.


خرید کود مونوپتاسیم فسفات کوالی مکس

جهت خرید کود مونوپتاسیم فسفات کوالی مکس می‌توانید سفارش خود را از طریق سایت پتوس کود ثبت کنید یا از طریق شماره واتساپ‌های داخل سایت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمائید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کود مونوپتاسیم فسفات (۳۴_ ۵۲_ ۰)کوالی مکس ۱۰ کیلویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *