کود ماهی ۱ لیتری لاتکس

89,000 تومان

24 عدد در انبار

کود مایع ماهی ۱لیتری لاتکس:


  • حجم:۱لیتر

  • تولید:ایران

  • ویژگی :اصلاح کننده ی خاک،افزایش کمی و کیفی محصول،افزایش مقاومت گیاه نسبت به تنش ها

میزان مصرف کود مایع ماهی

کود مایع ماهی به عنوان منبعی غنی و طبیعی از مواد مغذی، در بین کشاورزان و باغداران محبوبیت روز افزونی یافته است. این کود با دارا بودن ترکیبات منحصر به فرد، نقش موثری در انتقال مواد مغذی به گیاهان ایفا می‌کند. با این حال، استفاده بهینه از آن نیازمند درک صحیح شرایط محیطی و نوع گیاه است. در ادامه به بررسی میزان مصرف کود مایع ماهی در باغات، مزارع و گلخانه‌ها می‌پردازیم:

1_ میزان مصرف برای باغات

میزان مصرف کود مایع ماهی در باغات به عوامل مختلفی همچون نوع میوه، شرایط خاک و اقلیم منطقه بستگی دارد. به طور کلی، در باغات می‌توان بین ۲۰ تا ۱۰۰ لیتر کود مایع ماهی در هر هکتار استفاده کرد. با این حال، توجه به نیازهای خاص هر نوع میوه و شرایط محیطی آن در تعیین مقدار دقیق مصرف کود، امری ضروری است.

 

2_ میزان مصرف برای مزارع

در مزارع نیز بسته به نوع گیاهان کشت شده می‌توان از کود مایع ماهی برای افزایش عملکرد محصول استفاده کرد. میزان مصرف این کود در مزارع بین ۲۰ تا ۸۰ لیتر در هر هکتار متغیر است. باز هم نوع گیاه، شرایط خاک و اقلیم منطقه فاکتورهای تعیین کننده نهایی در مصرف بهینه کود خواهند بود.

3_ میزان مصرف برای گلخانه‌ها

با توجه به محدودیت‌های فضایی و نیاز به مدیریت دقیق‌تر منابع در گلخانه‌ها، تعیین میزان مصرف کود مایع ماهی نیازمند بررسی و دقت بیشتری است. در این محیط به طور متوسط بین ۱۰ تا ۲۰ لیتر کود مایع ماهی برای هر ۱۰۰۰ متر مربع مصرف می‌شود. با این حال نوع و نیازهای گیاهان گلخانه‌ای، نوع خاک و شرایط آب و هوایی عوامل تعیین کننده نهایی در مصرف دقیق این کود هستند.


زمان مصرف کود ماهی

انتخاب زمان مناسب برای مصرف کود مایع ماهی نقشی اساسی در دستیابی به حداکثر اثربخشی این کود مغذی ایفا می‌کند. در ادامه به بررسی زمان‌های مناسب برای استفاده از کود ماهی در سه حوزه زراعت، گلخانه‌داری و باغداری می‌پردازیم:

 

1_ بهترین زمان مصرف برای زراعت و گلخانه‌

پس از رسیدن گیاه به مرحله سه برگی، ریشه‌ها به اندازه کافی رشد کرده‌اند که می‌توانند مواد مغذی موجود در کود ماهی را جذب کنند. این زمان، بهترین موقع برای استفاده از کود مایع ماهی در زراعت و گلخانه‌داری است.

 

2_ بهترین زمان مصرف برای باغداری

با شروع فصل بهار و بیدار شدن درختان از خواب زمستانی، نیاز آنها به مواد مغذی برای رشد و تکامل افزایش می‌یابد. در این زمان، استفاده از کود ماهی مایع می‌تواند به تامین این نیازها کمک کند و نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد. همچنین کود مایع ماهی موجب افزایش مقاومت گیاهان به تنشهای محیطی مانند گرما و خشکی می شود که می تواند در اواخر خرداد و اوایل تیر نیز مصرف شود.


قیمت کود ماهی ۱ لیتری لاتکس

کود ماهی ۱ لیتری لاتکس به‌صورت قوطی ۱ لیتری در فروشگاه پتوس کود موجود است. جهت استعلام قیمت و موجودی می‌توانید از طریق واتساپ شماره‌های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.


خرید کود ماهی ۱ لیتری لاتکس

جهت خرید کود ماهی ۱ لیتری می‌توانید سفارش خود را از طریق سایت ثبت کنید یا از طریق شماره واتساپ‌های داخل سایت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمائید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کود ماهی ۱ لیتری لاتکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *