سم پرمترین(آمبوش)۱لیتری گلسم

520,000 تومان

12 عدد در انبار

سم حشره‌کش پرمترین گلسم


  • شرکت تولید کننده:گلسم گرگان

  • کشور تولید کننده:ایران

  • بسته بندی:۱لیتر

  • موارد مصرف: پرودینا چغندر, شپش انسانی, مینوز لکه گرد درختان میوه

مکانیسم اثر سم پرمترین چگونه است؟

این آفت کش در بازار با نام های تجاری آمبوش (Ambush) و کوپکس (Compex ) وجود دارد. پرمترین با اثر گوارشی – تماسی به صورت امولسیونEC 25% طیف وسیعی از حشرات و بندپایان را از بین می برد. از آنجاییکه این سم به سرعت در دستگاه گوارش هیدرولیز می شود سمیت گوارشی ضعیفی دارد ولی برای ماهی، زنبور عسل و سایر حشرات مفید نیز حساسیت ایجاد خواهد کرد.


کاربرد سم پرمترین گلسم

سم پرمترین در صورت خوردن یا تماس می تواند بر حشرات تأثیر بگذارد. این آفت کش بر روی سیستم عصبی موجود در حشرات تأثیر می گذارد و باعث اسپاسم عضلات ، فلج و مرگ می شود. پرمترین نسبت به انسان و سگ ها برای حشرات بسیار سمی تر است. زیرا حشرات به اندازه انسان و سگ ها نمی توانند این سم را تجزیه کنند. گربه ها نسبت به انسان و سگ ها حساسیت بیشتری به پرمترین دارند زیرا زمان تجزیه این سم در بدن آنها بسیار طولانی است.

این سم دارای خاصیت دور کنندگی هم هست و مانع نزدیک شدن حشرات به گیاهان سمپاشی شده می شود. پرمترین سریع الاثر و وسیع الطیف است و به منظور كنترل سخت بالپوشان، بالپولكداران، دوبالان، زنبورها و حشرات مكنده روی توتون، چغندرقند، پنبه، سويا، سبزيجات و صيفی جات، پسته، گردو، انجیر، انگور و درختان ميوه دانه‌دار و هسته دار مورد استفاده قرار می گیرد.


موارد مصرف سم پرمترین گلسم:

پرمترین گلسم گرگان درختان میوه کنترل مینوز لکه گرد_500 میلی لیتر در هزار لیتر آب_در سال های طغیانی علیه نسل اول یا حداکثر نسل دوم و در یک نوبت

چغندرقند:پرودنیا_1 لیتر در هکتار_در شرایط طغیانی به محض دیدن آفت


قیمت سم پرمترین گلسم گرگان

سم حشره‌کش پرمترین گلسم گرگان به‌صورت قوطی ۱ لیتری در فروشگاه پتوس کود موجود است. جهت استعلام قیمت و موجودی می‌توانید از طریق واتساپ شماره‌های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.


خرید سم پرمترین گلسم گرگان

جهت خرید سم حشره‌کش پرمترین می‌توانید سفارش خود را از طریق سایت ثبت کنید یا از طریق شماره واتساپ‌های داخل سایت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمائید.

فروشگاه کشاورزی پتوس کود

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سم پرمترین(آمبوش)۱لیتری گلسم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *