کود پابراپی 44،اسید فسفریک شرکت داتیس

1,360,000 تومان

کود مایع پابرا پی۴۴ _Pabera P44 – TSZ


فرم فیزیکی: مایع

شرکت تولید کننده :سبز محصول داتیس (به سفارش ترنم سبز زاینده‌رود)

 ترکیبات:فسفر (P2O5) (وزنی-وزنی) 36/6 %(وزنی-حجمی) 44 %

 بسته‌بندی: گالن ۵ لیتری

اندازه بسته‌بندی :7 کیلوگرم


کود پابرا P۴۴-گالن ۷ کیلوئی چیست؟

مقدار کل P در اکثر خاک های سطحی کم و میزان آن در خاک بسیار متغیر است. این مقدار با میانگین خاک ۱۴/۰ درصد نیتروژن و ۰.۸۳ درصد پتاسیم در خاک مقایسه می شود. این عنصر در خاک ها به صورت ارگانیک و به صورت غیر ارگانیک (معدنی) یافت می شود و محلول آن در خاک کم است. بین فاز جامد در خاک و فاز محلول خاک تعادل وجود دارد. گیاهان تنها می توانند بخش حل شده در محلول خاک را به خود اختصاص دهند، و از آنجا که بیشتر فسفر خاک در ترکیبات شیمیایی پایدار وجود دارد ، فقط مقدار کمی فسفر در هر زمان معین در دسترس گیاه است. بعد از جذب مقدار موجود در محلول خاک توسط ریشه گیاهان، جهت برقراری تعادل این ماده از فاز جامد به فاز محلول وارد می­ شود. کود فسفر بالا بعد از نیتروژن مهمترین عنصر غذایی ضروری و پرمصرف مورد نیاز گیاه بوده. ترکیبی با درصد بالای فسفر که برای استفاده در خاک توصیه می‌شود. ترکیبات فسفره در فرآیند شروع رشد تأثیر به سزایی دارند. این ترکیبات تنظیم کننده تشکیل ریشه، بذر و غده هستند. دوره کود پابرا P۴۴-گالن ۷ کیلوئی، از زمان گل‌دهی تا رسیدن بذر و میوه است که باعث افزایش فرآیند رشد در ریشه، افزایش سطح برگ‌ها و افزایش اندازه برگ‌ها و میوه‌ها می‌شود (۲ تا ۳ مرتبه تکرار کوددهی در طول فصل توصیه می شود). کود پابرا  در خاک به صورت ترکیب با آب آبیاری استفاده می‌شود. این ترکیب کودی از ارتوفسفریک اسید حاصل می‌شود که خاصیت فیزیک و شیمیایی واقعی را دارا بوده و محیط مناسبی را برای میکروارگانیسم‌های مفید خاک فراهم می‌آورد. از نظر زراعی, کود پابرا P۴۴-گالن ۷ کیلوئی نقشی اساسی در تغذیه گیاهان بازی می‌کند. به طور خلاصه این کود نقشی مفید در توسعه ریشه, رشد رویشی, گلدهی, میوه دهی, رسیدن محصول و افزایش کیفیت گیاه دارد.


قیمت کود مایع پابرا پی۴۴ _Pabera P44 – TSZ

کود مایع پابرا پی۴۴ _Pabera P44 – TSZدر فروشگاه پتوس کود موجود است. جهت استعلام قیمت و موجودی می‌توانید از طریق واتساپ شماره‌های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.


خریدکود مایع پابرا پی۴۴ _Pabera P44 – TSZ

جهت خرید کود مایع پابرا پی۴۴ _Pabera P44 – TSZ می توانید سفارش خود را از طریق سایت پتوس کود ثبت کنید یا از طریق شماره واتساپ‌های داخل سایت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمائید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کود پابراپی 44،اسید فسفریک شرکت داتیس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *