کود کالمکس گلد اُمکس انگلستان _کود حاوی کلسیم و آمینو اسید ۱ لیتری

965,000 تومان

7 عدد در انبار

کود کالمکس گلد امکس | ‏OMEX CalMax Gold‏ یک لیتریکود کلسیم مایع حاوی عناصر ریزمغذی

🔆حجم محصول: 1 لیتر

🔆وزن محصول: بطری 1 کیلوگرمی

🔆کشور سازنده: انگلیس

🔆برند :امکس انگلستان

🔆شرکت سازنده:امکس

🔆شرکت وارد کننده رویال ساکار

🔆عملکرد اصلی: تامین کلسیم

🔆عنصر کلیدی: کلسیم


‌ویژگی های کود کالمکس گلد امکس:

✅️فرموالسیون اختصاصی جهت دوران گلدهی

✅️افزایش عمر انبارداری محصولات

✅️ حاوی اسیدهای آمینه ویژه ی گلدهی

✅️افزایش کمیت و کیفیت محصول

✅️جلوگیری از بیماری های مربوط به کمبود کلسیم

✅️ غلظت بالای کلسیم ( 24 درصد )

 ✅️جذب سریع و به موقع عنصر کلسیم در مراحل اولیه

✅️تشکیل میوه با کود کالمکس ساخت کشور انگلستان بوده که حاوی درصد بالایی از کلسیم و مجموعه ای از عناصر ریزمغذی بالانس شده می باشد که سبب افزایش کیفیت و کمیت محصول می شود.کود کالمکس امکس حاوی درصد بالای کلسیم و مجموعه ای از عناصر ریزمغذی کلات شده می باشد که سبب بهبود کیفی و کمی پسته می شود.این کود جهت تامین کلسیم و پیشگیری از بروز لکه پوست استخوانی در باغات پسته توصیه می شود.

کود کالمکس امکس یک سوسپانسیون غلیظ از کلسیم و دیگر عناصر ریزمغذی است . کلسیم در تشکیل دیواره سلولی، استحکام بافت گیاهی و در نهایت افزایش خاصیت انبارداری میوه نقش مهم و اساسی دارد. با توجه به محدودیت هایی که جذب کلسیم از طریق خاک دارد، کود برگی کالمکس منبع مناسبی برای تامین کلسیم در انواع گیاهان می باشد.


تجزیه ضمانت شده کود کالمکس امکس

ازت :15

کلسیم: 22.5

منیزیم: 3

منگنز: EDTA 0.15

آهن: EDTA 0.075

بر: 0.075

مس: EDTA 0.06

روی: EDTA 0.03

مولیبدن :0.0015


نقش کلسیم در درختان پسته

عنصر کلسیم نقش تعیین کننده ای در کاهش تنش های دمایی و رطوبتی دارد و همچنین باعث افزایش مقاومت دیواره سلولی می شود و در کاهش خسارت سرمازدگی موثر می باشد. کمبود کلسیم و عدم تعادل این عنصر با منیزیم باعث بروز عارضه لکه پوست استخوانی در پسته می شود.


مزایای استفاده از کود کالمکس امکس

به دلیل وجود درصد بالای عنصر کلسیم تاثیر مثبتی در جذب کلسیم در کنار عناصر میکرو به فرم کلات شده دارد.

کلسیم مورد نیاز گیاه را تامین کرده و از بروز بیماری های فیزیولوژیک ناشی از کمبود کلسیم جلوگیری می کند.

این کود جهت تامین کلسیم و پیشگیری از بروز لکه پوست استخوانی در باغات پسته توصیه می شود.


دستورالعمل مصرف کود کالمکس امکس

نصف مقدار آب توصیه شده را به تانکر سمپاش اضافه کنید سپس میزان کود کالمکس امکس مورد نیاز را اندازه گیری نمایید و به تانکر سمپاش اضافه کنید و در حین اضافه کردن محلول داخل تانکر باید مداوم به وسیله همزن همزده شود، سپس مقدار آب باقی مانده را به تانکر اضافه کنید. این امر باعث یکسان شدن حلالیت کامل کالمکس امکس داخل تانکر می شود.


احتیاط و هشدار

قبل از استفاده قوطی کود را به خوبی تکان داده تا از یکنواخت شدن محصول اطمینان حاصل شود

کود کالمکس امکس در شرایط استاندارد و بسته بندی اصلی به مدت طولانی در انبار قابل نگهداری می باشد

کود کالمکس امکس با اغلب کودها و آفت کش های شیمیایی قابل اختلاط می باشد اما به دلیل متغیر بودن شرایط محیطی، گیاه و میزان آب قبل از مصرف اختلاط در سطح کوچک آزمایش شود.


مقدار مورد نیاز کود کالمکس گلد امکس

هر یک از گیاهانی که قصد دارید کشت دهید به مقدار خاصی از این کود نیاز دارند که در ادامه به طور مفصل توضیح داده ایم:

درختان سیب، میوه های هسته دار و بدون هسته: به ازای هر هکتار، 2.5 لیتر و به ازای هر 100 لیتر، 250 میلی لیتر از کود نیاز است. از این کود برای پیشگیری از نشانه های استرس ناشی از دمای بالا، رطوبت زیاد، بیماری و آفات و کمبود تغذیه استفاده کنید. در هر سه مرحله غنچه زدن یا شکفتن، جوانه زدن، تشکیل گل کامل و ریزش برگ ها در پاییز استفاده باید از این کود استفاده کنید.

خیار، گوجه، بادمجان و لوبیا: به ازای هر هکتار، 2.5 و به ازای هر 250 لیتر، 200 میلی لیتر از کود نیاز است. استفاده از کود کالمکس گلد امکس برای حداکثر میوه دهی در گیاه کاربرد دارد که در سه جا استفاده می شود شامل شکوفه زدن، گلدهی کامل و زمان ریزش برگ ها استفاده کنید.

کتان: به ازای هر هکتار، 2.5 لیتر و به ازای هر 100 لیتر، 250 میلی لیتر از کود نیاز است. برای بهبود وضعیت کلی میوه های درخت و مقابله با شرایط استرس زای ناشی از شوک حرارتی و میزان رطوبت محیط و آفات و بیماری یا کمبود مواد غذایی مناسب است. از هفته اول گلدهی 2 تا 3 بار کوددهی داشته باشید و سپس به هفته ای یکبار کاهش دهید.

کاهو، کاسنی سالادی و کلم: به ازای هر هکتار، 2.5 لیتر و به ازای هر 100 لیتر، 250 میلی لیتر از کود نیاز است. برای مقابله علائم استرس و تنش گیاهی که ناشی از افزایش بی رویه دما، دسترس پذیری رطوبت و وجود آفات و بیماری ها یا تغذیه نامناسب است استفاده می شود. اولین بار باید در مرحله 7/6 برگی استفاده شود و سپس هر دو هفته یکبار از کود کالمکس گلد امکس استفاده نمایید.

خربزه و انگور: به ازای هر هکتار، 2.5 لیتر و به ازای هر 100 لیتر، 250 میلی لیتر از کود نیاز است. برای مقابله علائم استرس و تنش گیاهی که ناشی از افزایش بی رویه دما، دسترس پذیری رطوبت و وجود آفات و بیماری ها یا تغذیه نامناسب است استفاده می شود. باید یکبار در مرحله شکفته شدن گل ها، یکبار در گلدهی کامل و یکبار هم هنگام ریزش گلبرگ ها استفاده شود.


هشدارهای استفاده از کود کالمکس گلد امکس

برای استفاده از کود کالمکس گلد امکس باید علاوه بر رعایت دستورالعمل ها و شیوه مصرف نسبت به این هشدارها هم دقت داشته باشید. کود کالمکس گلد امکس به هیچ وجه نباید یخ بزند. دمای محلی که نگهداری می کنید باید بین 5 تا 40 درجه باشد.

کود کالمکس گلد امکس خطرساز و قابل اشتعال نیست. دستکش و شیلد صورت باید موقع جابجایی و استفاده از کود زده باشید. اگر تا زمان مصرف کامل کود زمان زیادی سپری شده باشد ممکن است برخی از مواد فعال و مواد غذایی آن ته نشین شوند که با تکان دادن دوباره حل می شوند.


قیمت و خرید کود کالمکس گلد امکس ‏

برای خرید کود کالمکس گلد امکس انگلستان کاملا اورجینال می توانید از طریق🌱 سایت پتوس کود🌱 اقدام کنید. قیمت این محصول کاملا مقرون به صرفه بوده و می توانید مشاوره رایگان هم دریافت کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کود کالمکس گلد اُمکس انگلستان _کود حاوی کلسیم و آمینو اسید ۱ لیتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *