سم حشره کش پیرمیکارب (پریمور)آریا شیمی نیم کیلویی

819,000 تومان

10 عدد در انبار

سم حشره کش پریمیکارب آریا شیمی


حالت: جامد


نوع بسته بندی: بسته


وزن: ۰.۵ کیلوگرم


برند: آریا شیمی


تولید کشور: ایران


کاربرد سم حشره کش پریمیکارب (پریمور)

از پیریمیکارب به طور خاص برای شته ها (شته های یونجه آبی، شته های نخود و شته های یونجه خالدار) استفاده می شود و به صورت محلول پاشی برای گیاهان آلوده مورد استفاده قرار می گیرد. این سم در اثر تماس یا بلع واکنش نشان داده و آفات مختلف را از بین می برد.

این حشره کش برای استفاده در انواع مختلفی از محصولات از جمله سیب، جو، توت سیاه، لوبیا، کلم بروکلی، کلم بروکسل، هویج، گل کلم، گیلاس، کلم چینی، خیار، گندم و لوبیای کوتوله فرانسوی مورد تایید قرار گرفته است.

این آفت کش را می توان برای انگور فرنگی، کلم پیچ، کاهو، ذرت، جو دوسر، کلزا، دانه های روغنی، تولید گیاهان زینتی، جعفری، نخود فرنگی، گلابی، فلفل، سیب زمینی، تمشک، توت قرمز، چاودار، توت فرنگی، چغندرقند، گوجه فرنگی و شلغم نیز مورد استفاده قرار داد.


مکانیسم اثر سم حشره کش پریمیکارب (پریمور)

این حشره کش با ایجاد اختلال در مسیرهای عصبی حشره و مهار آنزیم استیل کولین استراز (AChE) را با فلج کردن حشره آنرا از بین می برد. این سم برای کنترل شته ‌های مقاوم به سموم فسفره نیز مورد استفاده قرار می گیرد. پریمور توسط ریشه جذب شده و از طریق آوندهای چوبی در سراسر گیاه پخش می شود.

این آفت کش سمیت کمی برای پستانداران دارد و دوره کارنس این سم برای کلزا، ذرت، کاهو گلخانه ­ای و غلات ۱۴روز، برای آلو، کاسنی و مراتع ۷ روز، برای ذرت شیرین ۳ روز و در خیار، گوجه و فلفل گلخانه­ ای ۲ روز، برای سبزیجات ۲۴ ساعت و برای سایر محصولات خوردنی ۳ روز است.


روش مصرف سم حشره کش پریمیکارب (پریمور)آریاشیمی

برای شته توتون، شته سبزیجات، جالیز و رز ۰.۵ تا ۰.۷ در هزار مصرف می شود. برای سایر محصولات به محض دیدن شته ها سمپاسی کنید و در صورت نیاز تکرار نمائید. حداکثر مصرف این سم برای هر محصول دو بار می باشد. همچنین می توان آن را با حشره کش لامبدا- سیالوترین مخلوط کرد.


ملاحظات زیست محیطی سم حشره کش پریمیکارب (پریمور)

پیریمیکارب به سرعت در خاک تجزیه می­ شود وهیچ باقی مانده ای در آب یا خاک باقی نمی گذارد. سمیت این حشره کش برای پستانداران ۱۰۰ – ۲۰۰ میلی گرم بر کیلوگرم و برای ماهی ها و موجودات آبزی بسیار سمی و خطرناک است. بنابراین باید از آلوده کردن رودخانه ها و آب های سطحی خودداری کرد.


قیمت سم پریمیکارب آریا شیمی

سم پریمور به‌صورت بسته نیم کیلویی در فروشگاه پتوس کود موجود است. جهت استعلام قیمت و موجودی می‌توانید از طریق واتساپ شماره‌های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.


خرید سم پریمور آریا شیمی

جهت خرید سم پریمور آریا شیمی می‌توانید سفارش خود را از طریق سایت ثبت کنید یا از طریق شماره واتساپ‌های داخل سایت نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمائید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سم حشره کش پیرمیکارب (پریمور)آریا شیمی نیم کیلویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *