کود تراست کلسیم بر ردسا اسپانیابا جذب وعملکردبالا

549,000 تومان

24 عدد در انبار

دسته: , برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

کود تراست کلسیم بُر (کلبر )ردسا اسپانیا

✳️حالت: مایع

✳️نوع بسته‌بندی: قوطی

✳️حجم: ۱ لیتر

✳️تولید: Quimical Tierra اسپانیا


کود تراست کلسیم بر ردسا اسپانیا

کود تراست کلبر (کلسیم+ بر )

تراست کلبر حاوی کلسیم + بر به صورت مایع و به همراه اسیدهای آمینه است که سریعا از طریق برگها و ریشه ها جذب و منتقل شده و در رفع سریع علایم کمبود کلسیم و بر و تقویت آن بسیار موثر است. تراست کلبر در زمان کوتاهی از طریق برگها و میوه ها جذب شده و در نتیجه احتمال شسته شدن از سطح برگ ها کاهش می یابد.
کلسیم یکی از عناصر مهم در تمام مراحل رشدی گیاهان است. کلسیم از جوانه‌زنی تا رسیدن میوه برای رشد گیاه ضروری است. کلسیم مقاومت و استحکام بافتهای گیاهی را افزایش می دهد. در میوه ها کمبود آن سبب آبگزیدگی میوه شده و میوه ها ترک بر میدارند و همچنین سبب زود رنگ گیری میوه ها خواهد شد. عنصر بر در نقاط مریستمی و برای تقسیم و تکثیر سلولی مورد نیاز می باشد. در نتیجه کمبود آن فعالیتهای رشد و نمو میوه ها مختل شده و به صورت طبیعی پیش نخواهند رفت. از آنجا که معمولا میزان کلسیم خاک در حد متعارفی برای نیاز گیاه است، پدیده کمبود کلسیم و بر به دلیل کم تحرکی این عناصر رخ داده و باعث بروز نکروز انتهائی خواهد شد.

استفاده از تراست کلبر سبب پیشگیری و رفع کمبود کلسیم و بر و تحریک رشد گیاه خواهد شد. تراست کلبر به صور۴ت محلولپاشی روی شاخ و برگ و همچنین استفاده مستقیم در خاک به همراه آب آبیاری قابل استفاده است. می توان به فاصله هر ۳-۲ هفته یک بار استفاده کرد و در صورت نیاز دفعات مصرف را افزایش داد. تراست کلبر را با میزان کافی آب مخلوط نمائید تا سطح گیاه را به طور کامل پوشش دهد.

کود مایع تراست کلبر از دو عنصر کلسیم و بر تشکیل شده است. در ترکیب این محصول از آمینواسیدها هم استفاده شده است که به‌سرعت از طریق برگ و ریشه جذب و منتقل می‌شود و علایم کمبود کلسیم و بر را برطرف می‌کند و باعث تحریک رشد می‌شود.

کلسیم یک عنصر کلیدی در تمام مراحل چرخه زندگی گیاهان است و از جوانه‌زنی تا رسیدن میوه ضروری است. کمبود کلسیم عمدتاً به دلیل تحرک کم رخ می‌دهد و باعث ترک خوردن میوه‌ها، رسیدن زودرس و … می‌شود و همچنین مقدار کافی و مطلوب آن باعث مقاومت بیشتر بافت‌های گیاهی می‌شود.

عنصر بر در طیف وسیعی از عملکردهای گیاهی از جمله تشکیل و پایداری دیواره سلولی، حفظ یکپارچگی ساختاری و عملکردی غشاهای بیولوژیکی، حرکت قند یا انرژی به قسمت‌های درحال‌رشد گیاهان و گرده‌افشانی و تشکیل بذر نقش کلیدی دارد. کمبود بور معمولاً منجر به تولید دانه‌های گرده ضعیف و کاهش تعداد گل در هر گیاه می‌شود.


ترکیبات:

کلسیم:۱۶ درصد

بر:۱ درصد

اسیدآمینه :۸درصد


زمان مصرف کود تراست کلبر

کود مایع تراست کلبر محصولی برای پیشگیری و برطرف کردن سریع علائم کمبود کلسیم و بور در گیاه است. کاربرد تراست کلبر باعث جلوگیری و رفع کمبود کلسیم و بر و تحریک رشد گیاه می‌شود.


روش مصرف کود مایع تراست کلبر

استفاده از کود مایع تراست کلبر می تواند به دو صورت انجام شود. این محلول را هم می توان روی اندام هوایی گیاهان پاشید و هم می توان با آب مخلوط کرد و گیاه را با آن تغذیه کرد. اگر از روش دوم برای کوددهی گیاهان استفاده می کنید، توصیه می شود سطح گیاه را کاملاً با آب حاوی کود تراست کلبر بپوشانید. مقدار استفاده ازاین کود، بستگی به نوع محصول دارد. به طور کلی از این نوع کود می توان در طول هر دو یا سه هفته یک مرتبه استفاده کرد. برای کوددهی به گیاهان باید به سن آنها توجه کنید. هرچه سن گیاه شما کمتر باشد، در فواصل کوتاه تری به کوددهی نیاز خواهد داشت. از سوی دیگر گیاهان زینتی و گیاهانی که سن بیشتری دارند، در طول ماه، یک مرتبه به کوددهی نیاز دارند.


نحوه مصرف کود تراست کلبر

کود تراست کلبر را می‌توان هم به‌صورت محلول‌پاشی روی اندام هوایی و هم همراه با آب آبیاری مصرف کرد. این کود را با فاصله هر ۳-۲ هفته یک‌بار مصرف کنید و در مواقع ضروری آن را تکرار کنید. این ترکیب را با مقدار کافی از آب حل کنید تا سطح گیاه را به طور کامل بپوشاند.


مزایای کود مایع تراست کلبر

از جمله مزایای کود مایع تراست کلبر، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✳️رفع نیاز گیاه به کلسیم و بور: مقدار زیادی بر و کلسیم دراین کود مایع وجود دارد که نیاز گیاهان، میوه ها، حبوبات و سبزیجات به کلسیم و بر را به طور کامل برطرف می کند.

✳️سرشار از نیتروژن و دیگر ریزمغذیها: در واقع کود مایع تراست کلبر یک نوع مکمل سرشار از نیتروژن و دیگر ریزمغذیها به شمار می رود که کیفیت رشد و پرورش گیاه را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

✳️کند کردن روند پیری: کلسیم موجود در این کود، از سلولهای گیاهان در برابر سموم مختلف محافظت کرده و روند پیر شدن گیاه را کندتر می کند. علاوه بر این، کلسیم باعث ماندگاری بیشتر میوه ها و جلوگیری از پوسیدگی و یخ زدگی آنها می شود. فایده دیگر کلسیم این است که گیاه را در برابر آفات مختلف مقاوم تر می کند.

❇️جلوگیری از ترک خوردگی و مختل شدن رشد میوه: وجود بر دراین کود، باعث بهبود حرکت قند در داخل گیاه می شود و به تشکیل و رشد سلولهای جدید کمک می کند. اگر بر به مقدار کافی در گیاه وجود نداشته باشد، میوه ‌ها به خوبی رشد نمی کنند و ممکن است دچار ترک خوردگی شوند.

✳️کمک به جذب مواد مغذی

✳️افزایش مقاومت گیاه در برابر خشکسالی، کم آبی، گرمای شدید، یخبندان و سیل

✳️افزایش بازدهی کمی و کیفی محصول


اختلاط‌پذیری کود تراست کلبر

کود تراست کلبر با کلیه کودها و سموم کشاورزی قابل اختلاط است. توصیه می‌شود از اختلاط آن با ترکیبات حاوی فسفر (حشره‌کش‌های ارگانوفسفره) و منیزیم پرهیز شود. بهتر است قبل از اختلاط و استفاده در سطح وسیع بر روی تعداد محدودی از گیاهان تست اختلاط انجام شود.


خرید کود تراست کلبر (کلسیم بر ردسا اسپانیا)

کود مایع کلسیم بر کلبر ردسا تولید کشور اسپانیا است که به‌صورت قوطی ۱ لیتری در 🌱فروشگاه اینترنتی پتوس کود 🌱موجود هست. جهت خرید این محصول می‌توانید از طریق سایت سفارش خودتان را ثبت کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کود تراست کلسیم بر ردسا اسپانیابا جذب وعملکردبالا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *