کود ۱۲_۱۲_۳۶ گود اگری برند رشدینه ۱۰ کیلویی

1,260,000 تومان

6 عدد در انبار

🔰عنوان:کود 36 12 12گود اگری

✅️بسته بندی:۱۰کیلوگرم

✅️حالت:پودری

✅️تولید کشور:ایران

 

کود 36 12 12 یکی از بهترین کودهای npk پتاس بالا است که برای درختان میوه، گل، گیاه و مزارع کشاورزی استفاده می شود. این کود علاوه بر فسفر، نیتروژن و پتاسیم از مواد مغذی جانبی از قبیل بور، روی، آهن، مس، مولیبدن و منگنز تشکیل شده و در مرحله رشد زایشی بیشترین استفاده را دارد. سروش باران در ادامه کود ۳۶ ۱۲ ۱۲، زمان مصرف و نحوه استفاده را معرفی خواهد کرد و به این سوال که کود ۳۶ ۱۲ ۱۲ پتاس بالا برای چه گیاهانی مناسب است پاسخ می دهد.

کود ۳۶ ۱۲ ۱۲ برای چیست؟

نیتروژن، فسفر و پتاسیم سه عنصر بسیار مهم برای رشد ریشه، ساقه و برگ ها، گلدهی، میوه دهی و بهبود کیفیت میوه‌ها هستند. این ترکیبات در کود کامل npk موجود است. کود ۳۶ ۱۲ ۱۲ یکی از بهترین انواع کود کامل است که به کود پتاس بالا نیز معروف است. استفاده از این نوع کود تاثیر زیادی بر جوانه زنی و رشد زایشی درختان و گیاهان داشته و باعث ضخامت بیشتر برگ گیاهانی از قبیل سانسوریا می شود. با توجه به اینکه در این کود ازت و فسفر در کنار پتاسیم استفاده می شود، رشد ریشه، ساقه و برگ ها را نیز بهبود داده و می تواند گلدهی را افزایش دهد و مهم ترین دلیل برای استفاده از کود ۳۶ ۱۲ ۱۲ پتاس بالا، بهبود کیفیت میوه‌ها و شکل ظاهری مناسب و آبدار شدن میوه است. گیاهان و درختانی که از این کود استفاده می کنند، آنزیم‌ها در آنها بهتر فعال شده و به همین دلیل آب در برگ‌های گیاه مدت بیشتری ماندگاری خواهد داشت. علاوه براین، میوه‌های درختانی که از کود ۳۶ ۱۲ ۱۲ استفاده می کنند آبدارتر هستند و از نظر شکل ظاهری بازارپسند و خوش فرم می باشند

کوددهی با کود ۳۶ ۱۲ ۱۲ برای این درختان بعد از شروع گلدهی و پس از تشکیل میوه انجام می شود. یک ماه بعد از نوبت اول مجدد می توان از این کود برای درخت استفاده کرد و به شدت در رشد میوه‌ها تاثیرگذار است. در مزارع سبزی و جالیز به صورت آبیاری و در هر هکتار ۵ تا ۸ کیلوگرم کوددهی انجام می شود. بعد از تشکیل گل و میوه و یک ماه بعد از آن طی دو مرحله می توان کوددهی را انجام داد. در مزارع کشت غلات برای هر هکتار یک تا ۳ کیلوگرم کود را می توان به شکل محلولپاشی و ۸ تا ۱۰ کیلوگرم در آبیاری استفاده کرد. اولین مرحله از کوددهی با کود ۳۶ ۱۲ ۱۲ زمان ظهور خوشه‌ها انجام می شود. برای کوددهی چمن در اواخر بهار و اواخر تابستان می توان ۲ تا ۴ کیلوگرم از کود را برای هر هکتار به صورت آبیاری استفاده کرد. برای محلول پاشی ۱.۵ تا ۲ کیلوگرم در هر هزار لیتر آب باید استفاده شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کود ۱۲_۱۲_۳۶ گود اگری برند رشدینه ۱۰ کیلویی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *